Welkom bij Montreal Sport!

Retourneren? Het kan!

1. 14 dagen herroepingsrecht

Als je goederen of diensten bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. We willen uiteraard dat je 100% tevreden bent met ons product of dienst! Daarom kan je de bestelling zonder betaling van een boete en zonder reden terugsturen (kosten voor deze verzending betaal je zelf).

2. Gepersonaliseerde producten

Wanneer je gepersonaliseerde goederen aankoopt valt de herroepingsrecht weg. Gepersonaliseerde producten kunnen dus niet geretourneerd worden. Zorg dus bij het personaliseren van producten dat je zeker bent van het model & de correcte maat!

3. Bestelling retourneren

Je kan dus altijd je bestelling terugsturen zonder reden binnen de 14 dagen. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen dus voor jouw rekening. Je kan de bestelling ook afgeven in onze fysieke winkel te Gistelsesteenweg 353,8200 Sint-Andries.

4. Originele verpakking

Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder.

5. Via post/koerier of fysieke winkel

Je kan je retourpakket retourneren via de post of een koerier. Of deze zelf binnen brengen bij ons in de winkel tijdens onze ruime openingsuren.

6. Terugbetaling binnen de 4 werkdagen

Binnen de 4 werkdagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs (excl. gemaakte transportkosten) terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald. Het kan zijn dat we je nog een mailtje sturen met de vraag van bevestiging van je IBAN nummer.